dissabte, 19 de març del 2011

zooil·lògic

Aquí us presento la meva vint-i-cinquena, i darrera, participació al fanzine on-line Artafacta (www.artafacta.org), la del mes d'octubre de 2010. En aquesta ocasió la paraula proposada era "Zooilógico". Després de donar varies voltes a la idea d'un zoo il·lògic, vaig decidir fer com si els animals fossin plantes i estiguessin en testos, ben exposats. He de dir que m'agraden molt els testos de terracota, els més normals de tot. Per això vaig dibuixar uns quants testos i hi vaig plantar diferents animals, fent una composició que quedés més o menys atractiva i símple. Tenia bastant clar que volia fer una il·lustració més o menys infantil. Altre cop vaig decidir fer el traç amb pintura i acolorir-ho amb l'ordinador. Bé espero que us agradi.
He de comentar-vos que el repte que suposava l'Artafacta era un estimul, entre estressant i viciós un cop al mes. M'ho he passat molt bé participant-hi.