dijous, 10 de març del 2011

apple store, cutre de collons

Ja fa temps que tenia ganes de començar a escriure en aquest blog diferents idees i opinions. Avui després de l'experiència que he tingut, he començat a escriure quelcom per al feisbuc, però m'ha sortit un post la mar de bonic.

Després de més de 8 anys m'he decidit a anar a comprar un nou ordinador, un portàtil. Potser encara no em cal del tot, ja que el meu Power PC G4 Mirrored Doors encara belluga. Doncs bé, després de consultar amb col·legues i mirar les meves necessitats, m'he decidit per un dels nous Mac Book Pro. Partint de l'opció bàsica del de 15 polzades amb processador Core i7 de quatre nuclis a 2,2 GHz, volia el disc dur Serial ATA de 500 GB a 7.200 rpm i pantalla panoràmica antireflectant d'alta resolució. Doncs bé tot cofoi i decidit me'n vaig cap a l'Apple Store de la Maquinista amb la meva bicicleta. Un cop a la botiga he trastejat una mica alguns dels Mac Book Air, mentre recuperava l'alè, reconec que hi he anat cagant llets. He observat la fauna que hi corria, nanos del barri queixant-se, dient que eren una merda d'ordinadors perquè no hi havia el messenger... Finalment he anat cap a la taula dels Mac Books Pro i m'he adreçat a un dels nanos. Li comento que vull un Mac Book Pro i a la que li dic que el vull amb la pantalla antireflectant em diu que només en tenen un, amb una configuració diferent de la que jo necessito i més cara del que havia calculat. Em comenta que a les Apple Store físiques només tenen models més o menys bàsics i l'únic que hi poden fer és afegir-hi més memòria RAM. Si vull una configuració diferent l'he de demanar a l'Apple Store on line. Quan em comenta això li explico que el problema de compar on line és que la factura et bé d'Irlanda, per tant si com a professional no ets un importador intracomunitari no et pots desgravar l'eina de treball. El nano, molt amable, això sí, ha anat a consultar a veure si l'equip d'Assessorament a Empreses pot fer-hi alguna cosa, he deixat les dades i espero que en breu em diguin alguna cosa. Una cosa que no m'ha agradat d'un dels seus companys ha estat un comentari que m'ha fet: Aquest problema no el tindries si no fossis autònom. Molt poc encertat xaval!

En definitiva que una empresa que fa un bon producte que pots ajustar a les teves necessitats com a professional, no et permet compar-lo com a despesa, a no ser que et quedis una configuració estàndard que no necessàriament compleix les expectatives d'un, és una mica cutre.

L'Apple Store és cutre de collons. Perdoneu, però algú ho havia de dir!

1 comentari:

negrefluix ha dit...

molt bé aquet article.
amb el apple store (online) vaig tenir una experiencia fatal, no em van fer factura, es van escaquejar de tot i ells s'excusaven dient que l'empresa era irlandesa. Si se m'espatlla, no vull ni saver els tràmits que hauré de fer pq ho arreclin. molt apple, molt disseny, però en això són uns CUTRES.
MAI MES l'Apple Store online! Adverteixo tb que em van dir un plaç d'entrega de 2-3 dies, i es va convertir en 2 setmanes, o sigui que "al loro".
desde llavors que vaig a microgestió al carrer valencia/avda. roma.