dimarts, 13 d’octubre del 2009

who killed bambi?

Aquí us vull mostrar la peça que vaig realitzar per a l'exposició Who Killed Bambi? que va organitzar el col·lectiu Papermind per a la segona edició de la Festa del Grafisme de Portbou, el cap de setmana del 2 al 4 d'octubre. Sobre la imatge... crec que no hi ha massa a comentar, però com que em vaig inspirar, ara m'explaiaré una mica. Tenia molt clar que volia treballar de manera vectorial i pensant en com i qui podrien haver mort en Bambi –us recordo que a la peli en Bambi no es mor, a la que es carreguen és a la seva mare–, doncs bé jo vaig voler representar que qui mata a Bambi, sent el cabriol un simbolisme d'innocència, és el conservadorisme cristià nord-americà els valors del qual va difondre el seu creador en Walt Disney. Espero que us agradi. També us adjunto un previ en color, tot i que el final va ser en blanc i negre. A més us vull mostrar unes imatge de l'exposició.