dissabte, 22 d’abril del 2006

poma visionària?

Bé aquest post no es ven bé de disseny gràfic. Però es referent a la marca d'una eina gairebé imprescindible pels nosaltres. Només vull comentar un fet que em va deixar glaçat per uns moments. L'altre dia, al programa Silenci? de TV3, parlant de publicitat i literatura van emetre un fragment del mític anunci d'Apple "1984" dirigit per en Ridley Scott, que es va emetre a la mitja part de la Superbowl de l'any 1984, és clar. La meva sorpresa va ser quan veig a la noia corrent, amb uns auriculars, connectats a un iPod, que porta penjant de la cintura. No m'ho podia creure, en Steve Jobs ja havia previst l'iPod l'any 84? Acte seguit m'en vaig a consultar-ho per internet, i em tranquil·litzo al veure que era una nova versió de l'anunci de l'any 2004, per commemorar els 20 anys d'Apple Macintosh

Anunci 1984


Anunci 2004